Statystycy i naukowcy dawno już obwieścili, wraz z zapaścią czytelnictwa, koniec książek i gazet. Dlaczego zatem od roku 2011 przygotowujemy dla Was „Charyzmat”?
Po pierwsze dla tego, że nie wierzymy statystykom. Nasze źródła podają, że są jeszcze na świecie ludzie, dla których szelest kartek i zapach świeżego druku jest szczególną przyjemnością, której nie zastąpi kolejna odsłona strony internetowej. Po wtóre – gazetkę można zabrać ze sobą wszędzie, w przeciwieństwie do komputera, nawet bardzo małego. Nie wymaga zasilania, baterii, klawiatury ani żadnych innych urządzeń. Zawsze można ją wyjąć z kieszeni, przerzucić strony, przeczytać bądź nie przeczytać, schować, a potem wrócić do tekstu. No i przecież ładnie oprawiony rocznik dobrze wygląda na półce.
Najnowszy
Nr 51
wrzesień 2024
O prenumeracie
Zmiana danych, rezygnacja z prenumeraty, inne opcje prenumeraty.
Paweł Socha
charyzmat@przemysl.oaza.pl
Redakcja Charyzmatu
Jeżeli chcesz z nami współpracować, napisz!
Monika Jasina
Redaktor naczelny
668 179 414
mjasina@przemysl.oaza.pl
Jak zamawiać
Jeden zestaw roczny to 4 numery. Informację o numerze konta otrzymasz na podanego maila, po złożeniu zamówienia prenumeraty.
Zamawiając nasze pismo wspieracie Państwo cele statutowe Ruchu Światło-Życie w Archidiecezji Przemyskiej. Dziennikarze, redakcja oraz technicy pracują nieodpłatnie.
Formularz prenumeraty
Mary’s Fashion rozwija skrzydła
Te trzy dziewczyny mają pomysł na siebie. Z własnych umiejętności, zainteresowań i predyspozycji stworzyły projekt, który od dwóch lat zatacza coraz szersze kręgi. Debiutowały w „Charyzmacie”. Dziś ich praca jest doceniana na forum ogólnopolskim. Charyzmat: [czytaj dalej]
Miej właściwy stosunek do mediów
Nie zapominaj nastawić antenę na świat nadprzyrodzony, bo Bóg dochowuje swoich obietnic, a media nie. Nie twórz fałszywych wyobrażeń o sobie, o świecie i o Bogu, bo rzeczywistość bywa inna niż przedstawiają ją media. Miej czas na Dobrą Nowinę. [czytaj dalej]
Społeczeństwo informacyjne
Społeczeństwo informacyjne, czyli „johoka shakai", wymyślili Japończycy na początku lat sześćdziesiątych ubiegłego stulecia. Ponieważ nie byli w stanie rywalizować z wysoko rozwiniętymi krajami w zakresie tradycyjnych przemysłów, postawili na nowoczesne technologie, oparte na mikroelektronice i [czytaj dalej]